1. Betaling
På ChatPsykologen.dk kan du betale med Visa og Mastercard via EasyPay. Der er ingen gebyrer på betalinger med kort. Betalingen sker i danske kroner (DKK), og alle priser er inkl. moms.
2. Leveringsbetingelser
Ved hver bestilling modtager du en kvittering for dit køb. Købsbeviset sendes via email eller SMS inden for 5 minutter efter betaling.
Dit køb vil blive registreret i bookingsystemet inden for 5 minutter. Du kan kun booke tider direkte via din profilside.
ChatPsykologens klippekort og ydelser kan kun bruges hos ChatPsykologen og kan ikke ombyttes til kontanter.
3. Gyldighed
Chatsamtalen er gyldig på det tidspunkt, du har valgt under booking. Livehjælp 24/7 er gyldig i 1 måned efter din første introsamtale, og klippekort er gyldige i 12 måneder fra købsdatoen.
4. Fortrydelsesret
Når du foretager køb på ChatPsykologen.dk, har du 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten gælder i 14 dage fra den dag, du har købt og accepteret handelsbetingelserne. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du inden for de 14 dage give besked til os ved at skrive til info@chatpsykologen.dk. Husk at gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Hvis du fortryder dit køb, vil du få hele det beløb, du har betalt tilbage. Hvis varen har mistet værdi, som du er ansvarlig for, vil beløbet dog blive reduceret tilsvarende. Vi refunderer din betaling senest 14 dage efter, vi har modtaget din besked om fortrydelse, og pengene vil blive tilbageført via den betalingsmetode, du oprindeligt brugte.
Bemærk, at chatsamtaler, klippekort og andre ydelser ikke kan ombyttes eller returneres efter fortrydelsesrettens udløb eller efter, at ydelsen er påbegyndt. Klippekort kan heller ikke ombyttes til kontanter eller andre produkter. Være opmærksom på, at du skal afbestille din tid til chatsamtale senest 12 timer inden, da du ellers mister din tid og ikke kan få refunderet beløbet.
5. Reklamationsret
Når du køber digitale tjenester hos ChatPsykologen, som fx chatsamtaler, gælder der særlige regler for reklamation.
Hvis der er tale om løbende levering af digitalt indhold eller digitale tjenester, kan du klage over mangler op til to måneder efter, at leveringsperioden er afsluttet. For eksempel, hvis du har købt et klippekort til flere samtaler eller en længere periode med chatsamtaler, vil reklamationsfristen først udløbe to måneder efter, at den sidste samtale eller leveringen af tjenesten er afsluttet.
Dette betyder, at du har mulighed for at klage over eventuelle problemer med tjenesten inden for denne periode.
Reklamationsretten hos ChatPsykologen dækker kun levering af de lovede tjenester. Det betyder, hvis der opstår fejl i forbindelse med ChatPsykologens tjenester fx hvis systemet eller platformen ikke fungerer korrekt, kan du klage.
Reklamationen dækker derfor ikke problemer, der skyldes fejl på dine egne enheder, som fx telefon, tablet eller computer. Hvis ChatPsykologens app eller system fungerer, men der opstår problemer på din egen enhed, er det ikke omfattet af reklamationsretten.
6. Persondatapolitik
For at du kan foretage et køb hos ChatPsykologen, har vi brug for følgende oplysninger:
-
Navn
-
Adresse
-
Telefonnummer
-
E-mailadresse
Disse oplysninger registreres for at kunne levere chatsamtaler eller klippekort til dig eller en tredjeperson.
Dine personoplysninger opbevares hos ChatPsykologen, og vi indhenter altid dit udtrykkelige samtykke, når vi indsamler oplysninger via vores hjemmeside, så du ved, hvilke data vi indsamler, og hvorfor.
Kun ledelsen og ansatte hos ChatPsykologen har adgang til dine registrerede oplysninger, og det er kun den psykolog, du er i terapi hos, der har adgang til din journal.
Den dataansvarlige for ChatPsykologen.dk er ChatPsykologen, CVR. 42469394.
Vi respekterer dit privatliv og deler ikke dine oplysninger med tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at gennemføre en betalingstransaktion. ChatPsykologen vil aldrig videregive dine personlige oplysninger til nogen.
7. Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, kan du kontakte os på info@chatpsykologen.dk. Hvis vi ikke kan finde en løsning, har du mulighed for at indsende en klage til Center for Klageløsning, hvis betingelserne er opfyldt.
Center for Klageløsning, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk
Du kan også klage til Psykolognævnet, som fører tilsyn med autoriserede psykologers faglige arbejde. Psykolognævnet kan behandle sager, hvis de modtager en konkret henvendelse om en autoriseret psykologs faglige praksis.
Psykolognævnet, Ankestyrelsen, 7998 Statsservice, mail: ast@ast.dk
8. Forbehold
ChatPsykologen forbeholder sig ret til ændringer i gebyrer, prisfejl, korrekturfejl, tekniske problemer, udsolgte produkter samt force majeure, herunder arbejdsnedlæggelser og mangler eller forsinkelser i leverancer fra underleverandører.